Aanvraag herstelling of retour

Aanvraag herstelling

Hanna Instruments beschikt over een eigen technische dienst. Producten die mogelijk onder garantie vallen moeten samen met het ingevulde herstelformulier opgestuurd worden naar Hanna Instruments ter attentie van de technische dienst. De producten moeten goed verpakt worden met duidelijke en complete vermelding van naam en bedrijfsgegevens voorzien van een korte beschrijving van het mankement of de uit te voeren service. De kosten voor het opsturen van producten naar Hanna Instruments zijn voor rekening van de klant. De zender is ook verantwoordelijk voor eventuele claims van transportschade door zijn transporteur.

Indien na goedkeuring door de technische dienst het product onder garantie valt zal het kosteloos hersteld of vervangen worden en kosteloos retour gestuurd worden. Garantie geldt enkel indien het product onder normale condities en in overeenstemming met de gebruikslimieten en voorgeschreven onderhoud en kalibratieprocedures (met Hanna Instruments-producten) beschreven in de handleiding gebruikt worden. Om voor garantie in aanmerking te komen kunnen wij u om een aankoopbewijs vragen.

Voordat de technische dienst overgaat tot vervanging, herstelling of kalibratie, zult u binnen vijf werkdagen na ontvangst een gedetailleerd herstelrapport per e-mail toegezonden krijgen. Pas na uw getekend akkoord zal de verdere afhandeling in gang worden gezet.

U kunt dit herstelformulier ook gebruiken voor een aanvraag tot kalibratie of controle.

Download opdrachtformulier     Voorwaarden herstellingen

Aanvraag retour

Als de reden van de retourzending geen fout van Hanna Instruments betreft, dan hangt de mogelijkheid tot retourname en de eventuele kosten af van vastgelegde voorwaarden.

Download retourformulier     Voorwaarden retourname

Ophaling gebruikte vials

Hanna Instruments verzorgt de terugname en verwerking van de gebruikte vials. Wanneer u vials wilt terugsturen kan dit alleen wanneer dit is aangemeld via dit document.

Download ophaalformulier